Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

And we have a winner


Inlägget skrevs : 2012-03-10
Klockan : 22:53:47
Vad säger ni om resultatet nu då? Jag är nöjd med det! Även fast jag nog hellre hade sett Danny stå som segrare så var Loreén klart värd vinsten. Vi kan nog komma långt i Eurovision, får hoppas det i alla fall.

Nu tänkte jag titta lite på OTH om det har kommit upp ett nytt avsnitt, annars ska jag nog sova rätt så omgående. Upp imorgon vid 10 för match igen. Sov så gott kära ni!


Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

svar: tack så mytket:)

2012-03-10 @ 23:03:51
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0