Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Förslag?


Inlägget skrevs : 2012-03-11
Klockan : 20:53:45

Jag känner att det börjar spåra lite med mina inlägg och dem börjar bli rätt så tråkiga. Vad är det ni vill läsa specifikt om på min blogg egentligen? Vill ni att jag ska skriva mer om mig själv osv, eller om mina intressen, musik, lägga upp mer bilder, texter? Ja vad som helst, säg det till mig! Jag har inte en aning känner jag. Jag skriver väl mest om min vardag och vad jag tycker och tänker om saker och ting. Vilket jag tycker om att göra. Men ibland kanske man inte har så mycket intressant i sin vardag och då känns det väl inte riktigt nödvändigt att dela med sig av den då. Tror ni förstår och även håller med mig om det. Så säg vad ni tycker! :)


Ph; Weheartit.com


Kommentarer
Postat av: Emma

Det skadar ju aldrig med bilder, går inte att ha för mycket bilder :)

2012-03-11 @ 22:19:33
URL: http://onllyyemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Det skadar ju aldrig med bilder, går inte att ha för mycket bilder :)

2012-03-11 @ 22:19:37
URL: http://onllyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0