Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Känns lika bra varje gång att veta efter torsdag kommer fredag


Inlägget skrevs : 2012-03-29
Klockan : 17:11:29
Idag har det varit mycket i skolan. Inte nog med lång dag, haft ett prov, två redovisningar och ett läxförhör. Eftersom jag var hemma i tisdags så missade jag lite saker, så fick ta igen det idag vilket gick bra det med. Är ändå inte så jättetrött nu vilket är lite annorlunda hehe, för på torsdagar brukar jag i princip vara helt död när jag kommer hem. Bra att det är träning på kvällen sen så man får ruska lite liv i sig! Sticker iväg på den om ungefär en halv timme. Softar med musik tills dess.


Fotograf: Linn
Modeller: Elvira till vänster, jag till höger.
- Really like this picture!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0