Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Live the day like it was your last.


Inlägget skrevs : 2012-03-06
Klockan : 17:22:22
Eftermiddagar i skolan på tisdagar är förjävliga. Matte, SO och svenska. Kan det bli värre? Tre ämnen man måste vara "vaken" i så att säga.. När min klass blir trött så blir den inte rolig alla gånger kan jag säga (för lärarna). Då blir man även själv trött pga det osv. Inge bra med andra ord! När jag kom hem blev det inte bättre heller för då funkade inte tv:n. Och jag äter alltid mellis framför tv:n, det är min rutin kan man väl säga när jag kommer hem. Och då när den inte funkade så blev jag sur, haha. Lite barnsligt kanske men så är det i alla fall. Nu har jag slagit mig ner i min lilla fotölj inne på rummet och lyssnar på hög, bra musik och bara slappar. Ska plugga in lite engelska glosor nu och sen dra iväg på träning vid 19. Ha en bra kväll!


Jag idag.

Kommentarer
Postat av: emma lindell

- Ja, det är jävligt snyggt!! Och funderar starkt på det, bara det att när man har toffs vill man ju ha en lång och ingen kort ;) but I will do it!

2012-03-06 @ 17:55:12
URL: http://emmalindell.blogg.se/
Postat av: ems

åh jag vill ha din pippitröja! :D

2012-03-06 @ 19:27:05
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0