Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

New sunglasses!


Inlägget skrevs : 2012-03-30
Klockan : 23:00:04


Pappa köpte dessa solglasögon till mig när han var uppe i Stockholm nu i veckan. Underbart! Helt kär i dom hihi. Visst är dom snygga!? Ni kanske också har ett par såna, eller?

Ps. Det kan se ut som att mina tuttar håller på att hoppa ur, men det gör dom inte haha. Bara mitt sovlinne (som jag faktiskt har på mig på bilderna) som är format så. (Har liksom inte bh när jag sover heller så)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh är det fint väder där hemma? Haha summergirl på bilderna i alla fall! :D

2012-04-01 @ 05:33:16
URL: http://onllyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0