Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

På fredagar så lever man


Inlägget skrevs : 2012-03-16
Klockan : 16:27:38
Fredag fredag! Åh vad jag älskar fredagar. Känns så skönt med helg. Inget plugg i helgen heller vilket är ett stort plus och väldigt annorlunda faktiskt. Vi brukar alltid ha något över helgen, men ickesanicke denna! :)
Vad har ni för planer för kvällen? Jag ska döma en match ikväll faktiskt. Det känns lite halvt sådär, men nu kan jag inte backa så bara att köra på. Pengar rullar in i varje fall, gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0