Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Stockholm by day


Inlägget skrevs : 2012-04-11
Klockan : 22:55:00

Hejsan! Hur mår ni?! Bra hoppas jag! Jag mår fint efter en rolig och väldigt bra dag i Stockholm. Kom hem med bussen vid ungefär halv tio, så jag har varit hemma en timme lite drygt med andra ord. I vilket fall. Väl där uppe så hittade vi faktiskt rätt så bra. Tro det eller ej, haha. Men vi tog oss ut ut till Globen (Hovet) dit vi skulle. Juryn kom in när alla var på plats, bestående utav Andreas Carlsson, Marie Serneholt, Orup och Ison (Ison och Fille ni vet). Jag tycker dem gjorde ett väldigt bra jobb mot de tävlande. Det var 20 st som uppträdde/tävlade, varav 5 (tror jag?) gick vidare till nästa steg. Så det var inte så många med andra ord. Det var en del som var riktigt dåliga faktiskt, vilket var lite tråkigt.. Hade nog hoppats på lite bättre, men aja. Det var kul ändå, såklart! I pauserna var det lite underhållning för oss publik. Dem är rätt roliga dom som jobbar med sånt här.. Skulle lätt kunna tänka mig ett sånt här arbete/hoppa in och hjälpa till. Men i vilket fall! Jag och Elvira hade väldigt bra platser.. Längst fram vid scenen bredvid där juryn satt, så det är väl stor risk att vi kommer synas en del i tv i höst.. Vi får väl se! Håll utkik när auditions kommer till Stockholm på tv. ;) Och sen såklart, sist men inte minst.. Danny uppträdde efteråt! Galet var det! Eller jag var galen rättare sagt hahaha.. Jag älskar honom. Tycker han är hur bra som helst! Inte nog med att han ser väldigt, väldigt, väldigt bra ut.. Hans sångröst vill man att alla killar ska ha. Tycker jag. Tyvärr fick man inte chansen att ta kort med honom och sånt efteråt, lite synd men jag klarade mig hihi.

Ja det var min dag de. Kul har det absolut varit! Och som alltid så längtar jag redan upp till Stockholm igen. Det är rörigt och så vid tunnelbanan och de, det kan jag tycka är lite jobbigt. Men annars så har jag nog ändrat min uppfattning om Stockholm litegranna nu på sistonde.. Förut var det Göteborg framför Stockholm, men nu är det tvärtom tror jag. Mitt framtida hem. Hoppas och vill jag att det ska bli.

Nu ska jag alldeles snart sova. Imorgon ska jag upp vid 9 för att sedan ta bussen till Örebro med tjejerna och åka till Gustavsvik och bada och ha det roligt. Därefter åker vi hem till Linn och sover där så jag kommer inte blogga något mer förens på fredag igen. Ni får ha en jättebra torsdag så hörs vi! Ciao


                En liten video när Danny uppträder. Inte alls så bra ljud, men ha förståelse för de då jag filmade med min Iphone, folk skrek, stod framför högtalarna och ljudet dundrade ut.


Kommentarer
Postat av: ems

sv: gud så skönt! :D

2012-04-11 @ 23:15:52
URL: http://bookofems.blog.se
Postat av: Emma

Ja vi har det riktigt riktigt bra, ser att du med har det?! Kul att vara i stockholm! :)

Mjo jag såg ju det, kul att Helena sagt något till oss med...!!!!!!!

2012-04-12 @ 02:54:37
URL: http://onllyyemma.blogg.se/
Postat av: soffipropp

Damn var den snyggingen där :*

Ni verkar haft mysigt! Hoppas du mår bra stumpan, puss på dig!

2012-04-12 @ 12:14:30
URL: http://somsofie.webblogg.se/
Postat av: majsan

sv; Jasså tacos hos dig med? ;) Alex favorit mat han vill ha det typ varje fredag haha ;D

2012-04-13 @ 18:03:54
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: LISAFISAP ★ Photography

Åh så fin blogg! önskar dig en fortsatt härlig fredag ✿

Är allt bra idag denna muliga otursdag? :D



Kram! ♥

2012-04-13 @ 18:38:10
URL: http://lisafisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0