Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Duschen nu.


Inlägget skrevs : 2009-11-12
Klockan : 21:05:29
Nu ska jag hoppa in i den varma & sköna duschen tänkte jag. Efter de blir det nog att sätta på tvn en stund och kolla om det finns nåt bra där. Sen så går jag nog och lägger mig. Ska upp väldigt tidigt imorn, för jag ska äta frukost på skolan med tjejerna oså innan vi börjar o allt, myspysigt hihi :) Men nu ska jag dra mig härifrån! Vi hörs imorgon. Puss, godnatt.

Kommentarer
Postat av: emmalindell

sv; menart! ;oo

<3

2009-11-12 @ 21:21:28
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmalindell

sv; nej, det var jag inte! Mår inte sådär jättebra men bättre iallafall. Och så tänkte jag att det lika bra är att jag stannar hemma så jag blir frisk tills imorgon! :)<3

2009-11-13 @ 14:26:03
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0