Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hård körning på innebandyn.


Inlägget skrevs : 2009-11-11
Klockan : 20:27:09
Vart hård körning på innebandyn idag. Hade fys hela träningen, en hel timme... Det var grymt jobbigt kan jag säga, men ändå väldigt bra. Kondition är alltid nåt som man behöver mer av och röra på sig är ju nästan det bästa som finns. Både för kroppen och för hjärnan typ. Men det var ändå väldigt jobbigt oså, haha. Men jaja, vi körde på bra oså... Så bra jobbat, tjejer! :) Nu har jag käkat chilikonkarne (stavning?) med sånna här ostchips som man har till tacos ni vet? Hihi, det var gott! Satte mig vid datorn nu. Lyssnar på musik, chattar lite på msn, blogg, bdb och så. Kl 21 ska jag se Oskyldigt Dömd eller om det blir den andra nya serien som nyss har börjat. Kommer inte ihåg vad den heter? Men aja, vi får väl se. Imorgon har vi håltimme då, får se till att ha med mig pengar så att man har nåt att göra. Haha, men nåt vill man ju smaska på ;) Men nu ska jag plugga lite spanska och fysik, är tyvärr tvungen. Vi hörs, puss!


Shoreline - Anna Ternheim.
Massa kärlek på låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0