Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

It`s not my time, here without you.


Inlägget skrevs : 2009-11-15
Klockan : 12:26:14

Sov inte så länge som jag trodde att jag skulle göra idag. Gick upp redan vid 10, men aja... Fick en skön sömn i alla fall, hihi. Har kollat lite på tv på morgonen & sen suttit vid datorn då. Har ingen aning om vad jag skall göra idag. Så om någon har nåt förslag... Vill hitta på nåt eller så, så ring mig då - 0768422870! Kommer att lägga in två låtar här också. Mina favoriter just nu! Kommer från Alexs spotifylista, grymt bra är dom!


3 Doors Down - It`s not my time acoustic.



3 Doors Down - Here without you.

Kommentarer
Postat av: emmalindell

sv; har också träningsvärk överallt inte kul.. ;( haha, ah det ska bli kul! :) Och hoppas verkligen vi kan utveckla dom andra med det vi fick lära oss. :)<3

2009-11-15 @ 18:49:23
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0