Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Trött som bara den.


Inlägget skrevs : 2009-11-18
Klockan : 18:17:39
Nu sitter man här och jag är hur trött som helst. Orkar verkligen inte göra någonting mer än att sitta och blänga framför datorn. Musik & bdb är allt? Haha, i alla fall just nu. Skolan idag gick väl bra. Rätt skön dag oså. Imorgon blir det att ta sprutan. Jag är taggad? ;s Kommer ramla ihop, kommer svimma, kommer dö. Jag hatar spruter, är as rädd för dom. Inte sticket jag är rädd för, det är sprutan & känslan typ. Usch, jag tycker inte om de! Men det är väl bara att sitta still och försöka att vara lugn. Jaja, blir nog bra det där på ett eller annat sätt. :') Skulle egentligen ha tränat ikväll, men har lite ont i halsen och då ska man ju inte göra det. Har match på lördag också och den vill jag inte missa! Skriver kanske mer ikväll, får se. Pusshej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0