Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tråkig & trött dag...


Inlägget skrevs : 2010-04-13
Klockan : 16:41:16

Denna dag har varit jätte tråkig. På idrotten skulle vi ha sett på en teater tydligen, men så blev det inte pga nåt, så vi fick gå upp till Norvalla och gå runt det stora spåret i leran och allt. Assegt. Så det var inte direkt det roligaste, menmen man fick stå ut helt enkelt. Efter den lektionen så hade vi SO, och idag så var nån Gud gubbe där och pratade en massa om Jesus. Nu är det så att jag inte alls gillar sånt där och har därmed svårt att koncentrera mig när det handlar om sånt, men jag lyssnade väl så gott som jag kunde och satt tyst iaf, haha.
Nu när man är hemma så sitter man vid tvn och tittar på gamla avsnitt av Top Model. Just nu paus, men jaja. Tänkte gå ut och sätta mig på ballkongen sen. Sola lite! Bli lite bruner! Sen ska jag kila hem till mamma/eller så kommer hon hit, för ska be om pengar till imorn då jag ska in till Örebro efter skolan med Linn och troligtvis Maja med. :) Men nu ska jag titta vidare! Vi hörs senare, kramkram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv : härligt <3

2010-04-13 @ 16:52:00
URL: http://hannathorsson.se
Postat av: sooffs!

tack sötnos! och förlåt för sent svar ( är sjuk )

buhu!



nej men gud är det sant? stackare! jag lider verkligen med dig! man får vara glad att man inte har så ont! Men usch vad jobbigt för dig, men skönt att du har tabletter nu iallfall!

hur är det med dig idag då :)? ♥

2010-04-13 @ 16:56:10
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: EMMA

Tack så jättemycket, glad jag blir! :)

2010-04-13 @ 17:01:43
URL: http://emmaridefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0