Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Maria Wern


Inlägget skrevs : 2010-12-01
Klockan : 22:02:09
Har tittat på Maria Wern, som precis slutade. Gud så bra det är! Och jag älskar Eva Röse. Hon som spelar Maria Wern. Grymt duktig skådespelerska! Såhär.. Trovärdig eller vad man ska säga? Kollade ni också på de?
Nu ska jag nog gå och göra mig iordning och sen krypa ner i sängen. Läsa lite innan jag somnar hade jag tänkt göra också. Inte gjort det på väldigt länge nu... Och jag är en "läslus" egentligen. (a) Men allt hinns ju inte med. Höhö.
Och juste, träningen gick bra förut ikväll. Körde lite lätt innebandy med skottövningar, sen springning och styrka. Alltid skönt att få röra på sig lite, för man känner sig så mycket bättre efteråt! Puss & kram, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: missay

jag hade en jättebra onsdag. Men den gick så fasligt fort bara ^^

2010-12-02 @ 06:24:46
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: ems

min dag igår var bra, hoppas dagen idag blir bättre :D själv då?

2010-12-02 @ 08:32:46
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tack:D det har jag aldrig sett faktiskt:) allt bra denna morgon?:)

2010-12-02 @ 09:11:21
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0