Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

17 januari.


Inlägget skrevs : 2010-01-17
Klockan : 13:05:06

Har pluggat lite nu på förmiddagen. Har matteprov på tisdag, så har pluggat på till de. Tror att det kommer gå rätt så bra, känner mig rätt säker iaf. Sen har jag engelska, men det är bara glosor som är i läxa tills på tisdag.
Dagen blir rätt lugn. Ikväll ska jag nog till Lisa oså. Nu vart det ett kort inlägg, har inte så mycket att skriva. Mycket som har hänt nu & som kommer att hända... Men i slutändan blir det bra! Även fast det är svårt.

Om det skulle vara det minsta lilla, så är det bara att ni slår en pling på mobilen. Där finns jag dag ut, dag in. Nu ska jag kila, får se när jag kommer igen. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: sofka♥

Inte så mycket , vaknade för en stund sen , sj då?

2010-01-18 @ 11:34:31
URL: http://sofkaa.blogg.se/
Postat av: sabina

Svar; ja precis. Fast det otroligt underhållande iaf xD

2010-01-18 @ 16:43:44
URL: http://kjellhard.blogg.se/
Postat av: caroline '

sv : ja visst är det så :o

en kärleksfilm äre oxå, mysigt att kolla på sånt tycker jag ;$

thihihihi <3

2010-01-19 @ 16:50:31
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0