Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Äntligen helg!


Inlägget skrevs : 2010-01-22
Klockan : 14:41:27
Slutade 13:20. Fick tillbaka matteprovet idag också. (y' 17 lägst, 40 högst.. 24 fick jag. Alltså 24/40 eller 24/37 som var MVG, alltså 37 var MVG. Nu krånglar jag till det lite.. Men jag tycker ni ska få nåt att bita i! Haha :') Men i alla fall jag är nöjd med det. Var dock sämre än förra gången, men då vet man ju vilket kapitel man är bäst i & vad man kanske behöver träna mer på oså? :)
Nu sitter jag här hemma i soffan och lyssnar på musik. Tvn är på, men har slagit av ljudet eftersom att jag lyssnar på musik :D Ikväll skulle egentligen Carl ha kommit, men nu tror jag inte att det blir så.. Tyvärr. ;( Han ska bort oså, så han har det lite stressigt. Men imorgon har vi fan lovat varann att vi ska träffas, så ska det bli! Men vi hörs ikväll eller nåt, pusshejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0