Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Blogg.se = Wierd? ;s


Inlägget skrevs : 2010-01-31
Klockan : 10:51:09
Kunde inte blogga nåt mer igår, för det gick inte att logga in. Blogg.se är ju as konstigt nu, nån som håller med? ;s Vet inte vad dom håller på med!
Men får väl berätta nudå hur & vart jag spenderade min lördags kväll.

Jag åkte hem till Elvira vid halv sju. Där var Emma. Vi skulle ut och checka lite! Var rätt så tråk på stan, för alla var på fest. Vi gick in på gårn en sväng, men där var det inge folk, så vi gick ut igen. Träffade Malin och Cilla också. :) Sen gick vi runt lite. Skulle kolla festen, men vi pallade aldrig att gå dit, så vi gick bara en bit utav vägen typ, haha. ;p Sen stack vi hem till Elvira för vi frös verkligen ihjäl! Jag halkade några hundra gånger med mina uggs också, väldigt roligt. :') Ramlade nästan omkull engång, men annars var det bara att jag slant lite då & då. Så blev det att stanna hemma & inne resten utav kvällen efter nio. Vi hade det så trevligt så! Nästan för trevligt faktiskt.. HAHAHA, ja ni våran lilla hemlis! (a) BRUDAR, NI ÄR UNDERBARA (L)

Morgon nudå. Ska iväg på match om 2 timmar. Mot Kumla, i Kumla. Nu jävlar ska vi visa att vi är bättre än vad vi var i förra matchen! Får inte bli 0-7 denna gång. Under 7 & vi ska få över 3 mål... TYCKER FAN JAG! Så nu ska jag tagga med hög musik. (y' Ha det bra, skriver i eftermiddag nångång!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jadå. :)

2010-01-31 @ 11:41:43
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

HAHAHA, det var verkligen niiiice! :)<3

2010-01-31 @ 11:47:02
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: majja

sv; tack så mycket! (: <3

2010-01-31 @ 12:10:08
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: caroline '

sv ; tack så jättemycket julia :)

jag har ingen systemkamera nej, och jag vill inte ha en heller. ;p men min kamera är en kompaktkamera med systemkamera inställningar osv. typ mittemellan system & kompakt kamera är den :)) <3

2010-01-31 @ 12:58:02
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0