Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Helg, i love it!


Inlägget skrevs : 2010-01-08
Klockan : 14:26:43
Nu har jag kommit hem från skolan. Slutade 13:20 idag. (y' SO, fysik, slöjd och matte var ämnena idag. Som vanligt så var mattelektionen lite busig, men jag var duktigare och tystare än jag brukar vara! Eller duktigare.. Duktig är jag ju alltid så, haha. ;) Men var tystare iaf, jaja!
Har inte fått tag på Carl än, eller han har inte svarat än rättare sagt. Funderar på att ringa honom? Han sover säkert, för han vaknar jämt vid 14 typ, så vore ju lite kul att väcka honom. ;o :D Men ja, vi får väl se om han kommer eller inte. Annars blir det att kolla på Let`s Dance ikväll och mysa med familjen skulle jag tro, hih! Hörs senare idag, hejdåhej.

Kommentarer
Postat av: jennifer

vad ska du göra idag? :D

2010-01-08 @ 16:01:52
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0