Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Skola imorgon, jag vill inte!


Inlägget skrevs : 2010-01-06
Klockan : 21:08:53
Nu har jag kollat klart på Wallander - Skytten tillsammans med mamma, pappa & bror. Den var rätt så bra. :) Alldeles strax ska jag duscha, sen ska jag fixa lite saker tills imorn och efter det blir det att hoppa i säng. Klockan står på väckning 06:30, inge vidare roligt. Åh, jag orkar inte! Men man måste ju. ;( Vi hörs imorgon eftermidddag/kväll, puss godnatt sen!

Kommentarer
Postat av: Louise

yes härligt:):)

2010-01-07 @ 08:29:16
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0