Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vårat år!


Inlägget skrevs : 2010-01-04
Klockan : 20:31:17
Hemma från frissan nu, men har även varit på träning också. Stenhårt körde vi! Nu är det ett nytt år och detta ska fanimej bli vårat år! Nu ska vi vinna mer matcher än vi förlorar, det ska vi bara göra. Vi måste få upp tempot nu, för vi tappade det på träningen idag. Vi måste hålla i det hela tiden, för om vi tappar så kommer vi tappa hela spelet också, och de får vi inte göra! Så kom igen nu brudar, nu kör vi :D

När det gäller bild på håret, så får ni de imorgon, för jag har inte tagit någon än och jag pallar inte att göra de nu. Men nu ska jag alldeles strax ringa Carlis tror jag, för han ville de. :) Kl 21 sen så blir det att se film med familjen. Imorn drar jag te Örebro med Lisa, så jag skriver på kvällen när jag kommer hem. Ha det så bra tills dess, puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

hur ser din dag ut?:)

2010-01-05 @ 10:12:29
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0