Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Suveränt!


Inlägget skrevs : 2010-06-06
Klockan : 00:06:02
Hejsanhejsan.
Nu är jag hemma efter den trevliga kvällen! Eller kom hem för nästan 1 timma sen,
men jaja haha. Kan berätta lite kort om kvällen.
Först kom Emma hit lite efter fem typ. Vi gick ner och ställde oss utanför stadshotellet och tittade på när alla studenter kom. Dom som har tagit studenten och har gått i Lindesberg, dom har sin bal här i Nora, så det är lite kul att titta på. Speciellt om man har nån/några som man kanske känner, och det hade jag/vi iår faktiskt! Våran innebandytränare Annie. :) Så fin var hon! Bilder på de kommer imorgon. Sen gick vi och mötte upp Mathilda typ 1 timma efter. Stack hem till mig. Emma & jag skulle käka. Sen ut igen, och då blev det att kolla gårn och sen gå ner till blåsut (ett bad och camping). Rätt dött där, men lite folk vare, så vi blev kvar där ett litet tag. :) Gick faktiskt bakom en kändis också!! Galet, haha. En som spelar i Nora/Örebro bandet Smash Into Pieces. Dom är grymt bra! Och snygga. ;$ Hehe, så de var lite kul! Sen kom Elvira också. Den bruttan! Blev hem igen då, sen till gårn och chilla lite, sen ut igen oså. Mathilda och Elvira cyklade hem typ samtidigt, och Emma tog bussen vid 23:15, så sen gick jag hem när alla hade åkt. Nu sitter jag då här och försöker bli trött, men blir ju aldrig de. ;o Så ska nog sätta på nån film. Men vi hörs imorgon! Hoppas ni har haft en bra kväll. :) Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: w :)

tack!<3



jaråå :)

2010-06-06 @ 00:12:47
URL: http://wiima.blogg.se/
Postat av: w :)

gjort idag? :)

2010-06-06 @ 00:23:31
URL: http://wiima.blogg.se/
Postat av: Dolli

Fin blogg :)

2010-06-06 @ 00:36:47
URL: http://dollithedoll.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

HAHA! Julia, jag visste att du skulle skriva det där om "kändisen" ;) <3

2010-06-06 @ 11:52:27
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0