Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

BRAAOO!


Inlägget skrevs : 2010-03-06
Klockan : 09:47:58
Kom hem typ halv tolv igår. & jävlar va kallt det var ute! Man frös verkligen ihjääääl. Och så träffade man på Carlis också... Fan två veckor sen sist. ;o :( Min gulli <3! Kvällen blev lyckad, men ändå inte. Men jag orkar inte skriva så mycket... Bara att det var kallt ute & att de var rätt så jobbigt hih.

Nu är det en ny dag, det är lördag & vi ligger i sängen. Kl. 11 blire ner och titta killarnas match, sen damerna & sen ska vi iväg på egen match. (y)
Jag skriver när jag kommer hem ikväll. Ha en bra lördag!


Idag får min snygga Emma stå för bild . Jag älskar dig! ;*

Kommentarer
Postat av: Elin

jo precious var skitbra=)

2010-03-06 @ 13:58:04
URL: http://lillpluppen.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

kvällen var fan toppen! :) även fast det var kallt ute så hade vi ju kul. ;)

älskar dig med julia. <3

2010-03-06 @ 21:57:31
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0