Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sjuk igen. & grattis till Tea!


Inlägget skrevs : 2010-03-11
Klockan : 09:27:57
Imorse när jag vaknade och skulle gå upp, så kände jag att det brände som bara den i halsen och jag hade svårt att prata. Då tänkte jag "jag ska ju bara sjunga i skolan idag hela tiden eftersom vi ska träna till kulturnatten, så är det nån idé att jag går?", och nej kom jag fram till. Så nu sitter jag här i soffan vid tvn. Ska fixa te snart, för det måste min hals verkligen ha! Fy, hatar att min hals aldrig kan bli bra. Inge roligt alls :( Är väl kanske att jag går för tuntklädd, eller att jag har tränat när jag inte har varit riktigt bra... Inte bra, julia!! Får se till att bli HELT bra nu så att det inte bara blir värre & värre.

Och idag säger vi grattis till min underbara Tea som fyller 14 år!
Du är världens bästa. Du finns alltid där. Du lyssnar alltid vad man än har att säga.
Du bryr dig alltid... MITT HJÄRTA

Kommentarer
Postat av: daaniela

- godmorgon:)

2010-03-11 @ 10:11:58
URL: http://danielas.se
Postat av: rebecca

Hihi grattis till henne :D^^

2010-03-11 @ 10:22:51
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/
Postat av: Therese

okej ;) Vad ska du göra idag?

2010-03-11 @ 14:34:54
URL: http://theresevonpostner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0