Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tack för säsongen! ♥


Inlägget skrevs : 2010-03-29
Klockan : 22:21:17
Sista matchen iår (dock bara en träningsmatch) förlorades mot ett mycket bra tjejgäng. Vi hade ett jämt spel, bara att dom fick lite mer målchanser och satte sen in också några utav dom. Men så är det, och vi var väldigt bra! Nästan den bästa matchen med att gå in med kropp måste jag säga. Var väldigt duktiga med de i 2:a & hela 3:e. Så grymt bra där! Sen med uppspelet på slutet, och gå in och bryta oså. Brabra. (y' Sen lite kul också... Ramlade som en fågel över sargen och hela sargen ramlade (på ena sidan då). Hahah, lite kul även fast jag blev väldigt frustrerad för att folk skrattade och applåderade, menmen haha. :') Sånt är ju alltid kul egentligen! Dock så blev jag väldigt besviken där ett tag på mig själv för att jag tyckte att jag inte gjorde bra ifrån mig och tappade helt självförtroendet. Men det kom igen sen efter ett tag, så det var tur de! För inte kul att vara sur/besviken, och inte kul att se en sån Julia. -.- Haha, nejmen det ordnade sig!
Tackar för denna underbara, trevliga & roliga säsong tillsammans med bästa laget någonsin! Nu taggar vi igen för nästa år och då ska alla i serien och människorna där ute få se på andra bullar, de kan jag lova! Puss på oss. ♥

Nu ska jag sova! Säger godnatt, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: hanna

ahaaa..



va bra då! ;D

2010-03-30 @ 07:10:55
URL: http://hhannaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0