Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Topp!!


Inlägget skrevs : 2010-03-01
Klockan : 21:34:41

Både sångpedagogen & innebandyn gick galant idag. Sjöng i mic på sången, man hör ju sig själv lite mer då och enligt mig så lät det riktigt bra! Haha, tycker iaf att jag har förändrats sen i somras då jag var med i Talangen 2009. Då hörde jag mig ju också i mic. Dock så gjorde jag det med här i julas, men tyckte att det var lite dåligt ljud där jag "uppträdde", så hörde inte så bra faktiskt haha :') Men i vilket fall så lät det bra denna gång!
Innebandyn bara flöt på så jäkla bra! Kanske inte var min bästa träning när det gäller skotten och så, men tyckte ändå att det var en utav dom bättre. Körde på för fullt när vi spelade match, var verkligen koncentrerad och kämpade! Det kändes jävligt skönt om jag får säga så. ;) Laget gjorde väldigt bra ifrån sig också. Men jag känner mig ivarjefall på topp nu! Gud vad det känns bra. Livet känns bra nu. Även fast det har hänt saker med familjen & inom familjen, så känns det bra. Både med träning, skolan, vänner & kärlek. Oh, låt det vara såhär nu.. Jag ber. ♥

Nu ska jag alldeles strax stänga av datorn för idag.
Blir att kika lite på spanskan, sen ska jag nog hoppa i säng faktiskt.
Vi hörs imorgon alla, puss på er. :)


Kommentarer
Postat av: Elin

ja vi får hålla tummarna för att du blir artist då! men hur gammal är du? Du har inte sökt till idol då? =)

2010-03-02 @ 00:18:13
URL: http://lillpluppen.blogg.se/
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

Det är alltis såå... är man hemma längtar man till skolan och vice versa! :O



Jag ska på fest senare ikv... men nu bloggar jag och så pluggar jag(A) hehehe

2010-03-02 @ 12:45:34
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

Åh, idag har jag bara slöat! :(

Fast lite nyttigheter har jag gjort, såsom att plugga... hehehe

Vad har du haft för dig idag då?:D

2010-03-02 @ 16:57:54
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0