Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Att leva i nuet.


Inlägget skrevs : 2010-11-17
Klockan : 20:20:39
Tjaa! Onsdag idag. Skitnajs skoldag! Har haft såå roligt tillsammans med mina tjejer. Filmat lite när vi har dansat björn gustavsson-dansen. Men tror nästan att vi gör den bättre... Ni får se i helgen! Plus att alla lektioner har gått bra och varit rätt så roliga. Hade biologiläxförhör på muskler i kroppen, och fick 14,5/16 rätt, så jag är la nöjd! Man kan inte få alla rätt alla gånger. Är oftast jag har nåt fel ifrån alla rätt, i alla fall på en del saker, hih. Halv fyra slutade jag. Gick hem då. Tog lite att äta, satte mig i soffan, och sen så somnade jag. Sov i lite mer än en timme. Riktigt skönt måste jag säga! Och att det behövdes, för det gjorde de verkligen. Är så mycket nu i skolan osv, så man måste lägga sig och vila ibland. Oftare än vad man gör också, egentligen. Tycker jag. Sen har jag inte gjort så mycket mer på eftermiddagen och kvällen. Nu sitter jag inne hos bror i hans soffa och tittar på Bonde söker fru. Lovely! ;)
Skriver ett godnatt sen, tror jag. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0