Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Love


Inlägget skrevs : 2011-04-19
Klockan : 20:03:55
Hej!
Klockan är redan 20, herregud vad tiden springer iväg! Siyamand gick hemåt för ungefär 30 min sen. Vad har vi gjort.. Jo, vi har inte gjort så mycket faktiskt. Myst och haft det bra! Du är oslagbar. Finns ingen som dig, och jag är glad över att just jag hittade dig. Tack för att du får mig att känna mig som den lyckligaste flickan i världen! :)
Behöver inte säga så mycket om skoldagen. Tråkigt att höra om den skulle jag tro kanske.. Har i varje fall inte hänt så mycket. En helt vanlig och bra skoldag helt enkelt. Men hörrni, jag tänkte faktiskt gå ner och sätta mig framför tvn nu. Snart käk också, min mage kurrar ihjäl sig! Hihi. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: haha fast fyrishov och tunaberg ligger i självaste uppsala.. Hahah fattar inte vad du menar, skitsamma! ;)

2011-04-19 @ 20:33:53
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: sabina

Svar; Han som heter Elis! Det handlar om honom i nästa program tror jag...dom visade iaf det i måndags så snackade hon Frida om Elis :D haha

2011-04-19 @ 21:58:38
URL: http://musikmongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0