Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Så här en sen torsdag kväll


Inlägget skrevs : 2011-04-21
Klockan : 23:46:05
Namn: Julia Fälling
Tilltalsnamn: Julia
Födelsedag: 25 augusti
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brun-rölätt, men min riktiga är blond
Längd: ca. 163
Höger/Vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Jungfrun
Sko stlk: 38
Är dina föräldrar skilda: Yes
Skor idag: Converse
Dina rädslor: Blod typ
När går du och lägger dig: På helger olika, vardagar mellan 22-23
Bästa minne: Har otroligt många bra minnen!

Vem var den senaste personen:
Du pratade i tfn med: Charlotta
Msnade med: Älskling
Du kramade: Siyamand tror jag
Du skällde på: Skällde och skällde, diskuterade med mamma ;)

Favoriter
Färg: Gul (dock använder jag inge gult, men fortfarande min favoritfärg)
Djur: Katt
Glass: Ingen speciell favorit
Godis: Lakritz
Bokstav: J
Nummer: 47
Tuggummi: Inget speciellt, mint kanske
Helgdag: Fredag, lördag
Årstid: Sommar
Tandkrämssmak: Haha, det bryr jag mig inte så mycket om faktiskt..
Radiostation: Mix megapol kanske?

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Min dröm är att bli artist. Annars tror jag polis inte skulle vara så fel..
Hur vill du dö: INTE lida i alla fall!
Vem av dina vänner är mest lik dig: Elvira eller Lisa
Vem är högljuddast: Det är faktiskt olika..
Vem får dig mest att skratta: Charlotta
Vem har du känt längst: Lisa

Har du någonsin

Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Skolkat: Nej!
Sovit utomhus: Tror inte de?
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja, antar jag väl :')
Varit på scen: Japp
Retats: Jao
Blivit nerslagen: Nej

Du ?

Svär: Sometimes
Sjunger bra: Det tycker jag att jag gör, hehe
Kommer överens med dina föräldrar: Jadå!
Gillar åska: Neheru
Spelar något instrument: Japp, gitarr
Går till kyrkan: Nej
Dansar i regn: Vet inte haha

This or that:
Pepsi, Cola?: Inget utav de
McDonalds, burger king?: Isåntfall burger king, men inget utav de
Choklad, vanilj: Choklad
Jordgubbar, blåbär?: Jordgubbar
Kött, veg: Kött
Tv, film: Både och faktiskt
Adidas, nike: Isåntfall adidas
Kinamat, mexikanskmat: Kinamat
Kakor, paj: Kakor
MTV, VH1: Vad är VH1?
Blind, döv: Inget

Kan du:
Gå ner i splitt: Nej. Har kunnat, men det var för ett par år sen!
Skriva med båda händerna: Det kan jag väl, men det blir jäkligt fult med vänster..
Blåsa en bubbla: Jarå
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Ne
Dansa: Jafan (;

Senast du:
Skrattade
: Idag
Filmen du såg: Never Back Down
Tuggade tuggumi: Idag
Drog ett skämt: Gör de typ alltid ? (a)
Sjöng: Idag

Random:
Hur många kuddar sover du med: Tre
Dricker du mjölk: Ja
Person du hatar mest: Finns väl ingen som jag direkt "hatar"..
Hur många signaler : Va?
Vad är det värsta vädret: När det regnar när det är snö ute = slask = blä
Lekte du med barbie som liten: Nja, mest med docker.. My favorites

Kommentarer
Postat av: Kimmey :)

sv: ska strax sova, ^^ sj? :)

2011-04-22 @ 00:12:30
URL: http://bimbolie.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

umgås med släkten, själv? :D

2011-04-22 @ 09:03:24
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: din lilla vän!

du är världens goaste!

Blir jätte glad när jag läser dina kommentarer och när jag vet att du tror på mig ♥ du är underbar stumpan, tack för att du finns och stöttar!



puss på dig, och glad påsk! ♥

2011-04-22 @ 10:59:00
URL: http://egenmin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!



2011-04-23 @ 15:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0