Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Thursday


Inlägget skrevs : 2011-04-14
Klockan : 18:15:45
Hej bloggen! Vilken bra dag man har haft. Skolan rullade på jättebra. Torsdagar är sega, men denna var ändå rätt soft. På idrotten så dansar vi just nu, det är en utbildad danspedagog som är hos oss och dansar med oss. Det är skitkul! Och jag tycker faktiskt att vi är jätteduktiga, killarna med. :) Haha. Nejmen, så de e kul!
När vi slutade vid halv fyra så gick jag och Siyamand hem till mig. Gjorde inte speciellt mycket, men hade det mysigt och bra. Som alltid med dig gubben! ♥ Vid ungefär kvart över fem så gick han iväg till sin träning. Så blev jag ensam kvar.. Haha nejdå, men aa har inte gjort så mycket sen dess. Ska äta nu!

Kommentarer
Postat av: rebecka.blogg.se

sv; ja det har jag! :) själv? :)

2011-04-14 @ 20:32:37
URL: http://rebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0