Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

- Dag 2


Inlägget skrevs : 2011-12-12
Klockan : 18:03:56
10 dagar kvar till Jullovet, 12 dagar kvar till Julafton, 19 dagar kvar till Nyår.

Såhär kan en dag se ut för mig (jag tar dagen idag som ett ex):
Jag går upp vid ungefär 7 på morgonen. Fixar iordning mig och sedan tar jag frukost och sätter mig framför tvn där jag först tittar på Julkalendern, sen Vakna med The Voice. Vid ungefär 07:40 stänger jag av och går och borstar tänderna. Sen klär jag på mig ytterkläder och går iväg till skolan runt tio-fem i.  Idag var det en rätt lugn måndag. Inga prov eller läxförhör (otroligt skönt!). Jag slutade efter idrotten vid 14 ungefär. Skulle egentligen ha gått till gymet då, men jag har väldigt ont i min rygg sen matchen igår så jag skippade det idag. Körde lite fys på idrotten också så kände att det nog räckte för ryggen idag. Så jag har istället bara slappat här hemma och faktiskt sovit lite. La mig ner i soffan och hoppsan så somnade jag! Hihi. Nu är jag vaken och ska snart äta lite mat. Bortmot åtta ikväll så drar jag mig ner mot idrottshuset för att döma en träningsmatch med Denise. Fint! - En vanlig dag för mig. De flesta dagar innehåller träning också så lägg till det med ;)


weheartit.com
- sjukt sugen på tatuering! får ju dock lov att vänta ett tag till..

Kommentarer
Postat av: ems

åh jag vill med tatuera mig!!!

2011-12-13 @ 08:46:09
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0