Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ett snäpp närmare valet..


Inlägget skrevs : 2011-12-06
Klockan : 21:32:06
Jag blev väldigt positivt överaskad av Jensen när jag var där ikväll. Det var en liten skola, men helt okej liten faktiskt. Inget som jag störde mig på nåt speciellt, och ska jag gå där så tror jag att man ändå vänjer sig vid det. Jag tycker att linjen som jag har tänkt att gå (SA - Juridik/Kriminologi) verkar jätteintressant och rolig! Den är ny för iår (tills jag ska välja, alltså år -96 ska börja), så det är många som sa där att dom hade önskat att den linjen hade funnits redan när dom började för dom tyckte att den verkade väldigt intressant och man kan bli rätt mycket (inte bara de som det låter som) senare efter gymnasiet. Jag vill ju bli polis, skitskoj ju hihi! :D Så jag är jättenöjd med titten där och ska nog dit och vara med en dag snart så jag förhoppningsvis blir ännu mer säkrare! Men Jensen har definitivt konkurrerat ut Risbergska. ;)


weheartit.com

Kommentarer
Postat av: caroline

Älskar weheartit as bra sida där man kan hitta alla möjliga bra och fina bilder! :D

2011-12-07 @ 19:45:22
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har skitsvårt att bestämma mig för vart jag ska gå. Varför har Jensen konkurerat ut Risbergska? :)

2011-12-07 @ 22:52:15
URL: http://rebeccakammerland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0