Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Fjärde Advent


Inlägget skrevs : 2011-12-18
Klockan : 14:27:14
Tjoho på er! Gud vad tiden går fort när man har kul! Redan fjärde advent och julafton nästa lördag. Otroligt! Men jag längtar. Gör ni det? Jag hade en mycket bra kväll igår med två tjejer vid namn Linn och Emma. Vi var ute och gick runt i den roliga staden, hyrde film och hade det roligt här hemma hos mig. Runt halv tolv åkte dom hem. Jag somnade inte förens halv tre inatt ungefär, så det blev skapligt sent för mig. Det har gjort att jag har varit rätt så trött idag. Men man får stå sitt kast! Nu har jag och mamma bakat pepparkakakor och håller på med lite jul-stök. Vid 17 är det samling för bortamatch i Örebro, taggad! Dock känner jag att min förkylning bara blir värre och värre, så vi får se hur mycket jag kan spela. Vi är i varje fall gott med folk. Wish us luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0