Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

It's fine, it's fine


Inlägget skrevs : 2011-12-09
Klockan : 21:17:22
Repet gick helt okej. Körde igenom min låt två gånger, en gång sittandes och en gång ståendes. Bestämde mig rätt snart för att jag kommer att stå och spela. Det blev bättre för mig själv och ja, det kändes bättre helt enkelt. Det kommer nog gå jättebra imorgon, jag hoppas det i alla fall. Jag ska värma upp rösten så mycket som möjligt och se till att jag är redo till 110 %. Spelandet är inga problem, bara jag inte träffar strängar som inte ska vara med och att jag träffar alla strängar som ska vara med, haha. Att jag även sjunger ut som tusan! Nu ska jag vila och inte spela igen förens repet imorgon kväll innan det är dags.

Idol nu och chillidill. Upp vid 9 imorgon för att döma match halv elva med Lotta. Fint med lite money!
Hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0