Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Julmarknad i regn


Inlägget skrevs : 2011-12-03
Klockan : 18:42:04

Idag har jag stått på Julmarknaden med Linn och sålt grejer vi har gjort. T.ex. som cupcakes! Det har gått riktigt bra! Vi har nästan sålt slut på allt, men vi har lite kvar så vi ska stå förmiddagen imorgon med. Dock missade vi våran match hemma mot serieledarna, vilket var synd för den hade jag gärna velat spela. Men man kan ju inte vara på alla ställen samtidigt så är det ju. Bra gick det för laget i varje fall! Inte vinst, men en jämn och hård match vad jag förstår det som.

Nu ska jag mysa med mamma framför tvn och tacos som det blir, gott! Ha en bra kväll! :)


Grymma tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0