Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Only one night left


Inlägget skrevs : 2011-12-23
Klockan : 17:46:47
Idag har jag snurrat runt rätt mycket. Har varit iväg med mamma till en skoaffär för att byta mina nya vinterskor som gick sönder två dagar efter jag köpte dom. Bra kvalité va? Fanns i varje fall ett par kvar i min storlek så det var tur! Sen har jag varit hemma hos mamma där flickorna Svensson's har varit en stund. Lisa och jag har haft julklappsbyte och snackat lite. Vi hinner inte ses så värst ofta nuförtiden då hon har börjat första året på gymnasiet och jag fortfarande går i 9:an - Det blir lite skillnad med saker och ting. Men vi försöker ses så ofta vi kan. Min absolut närmaste och bästa barndomsvän. Dom ska man ha nära. Nu är jag i vilket fall hemma hos pappa igen. Ska chilla kvällen ut med Julmat med pappa och Gustav. Jag och Gustav firar jul med mamma och Per-Håkan hos mammas släkt imorgon, så vi får fira med pappa ikväll och få julklappar imorgon bitti.


weheartit.com
- Vad gör ni såhär kvällen innan Julafton? Bara längtar kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0