Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Superfin Julafton.


Inlägget skrevs : 2011-12-25
Klockan : 00:26:16
Nu är jag mätt och belåten på all mat, klappar och en mycket fin Julafton. Den blir alltid lika fin och bra. Så tacksam över att jag har en så fin släkt. Ni är underbara! Jag hoppas ni har haft det lika bra!

Klapparna för iår blev ungefär dom här (av både vänner, familj och släkt):
- En ny laptop
- Zlatans bok (kommer läsa så ögonen ramlar ut!!)
- Pengar
- Biopresentkort
- Presentkort på BikBok
- Örhängen
- Två halsdukar
- Två par trosor
- Sockor
- Tre par linnen
- En glasängel (tror jag det var) med en text på vilken underbar dotter jag är, faktiskt. Supergulligt!
- Två Marilyn Monroe äggkoppar
- En ljuslyckta (typ)
- Ansiktsmask
- Nagellack
Sen blir det faktiskt lite till i övermorgon. Och även av Maja någon dag. Så lite återstår. Men se så mycket jag har fått! Evigt tacksam.

Nu ska jag snart knyta mig. Vi hörs imorgon då det blir besök från Göteborg och kanske gymet en sväng om jag orkar, hehe. Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0