Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Melodifestivalen deltävling 1


Inlägget skrevs : 2011-02-05
Klockan : 21:48:05
Har ni tittat på Melodifestivalen?
Det har jag gjort. Och såhär tyckte jag om bidragen.


1. Dilba - Try again - Skitdålig. Ren katastrof.
2. Swingfly - Me and my drum - Helt okej. Ett skönt sväng/gung i den. Den gick ju till final så!
3. Jenny Silver - Something in your eyes - Tycker den var bra! Tyckte den skulle ha gått till final istället för Swingfly, men.
4. Jonas Matsson - On my own - Aldrig hört talas om grabben. Låten var plojig. Lite treårs aktig. Nje grabben!
5. Le kid - Oh my god - Fjortislåt säger jag. Och ännu en treårs aktig. Såååå dålig
6. Rasmus Viberg - Social butterfly - Helt okej låt. Den hade kunnat förtjänat en andra chans..
7. Pernilla Andersson - Desperados - Bra låt! Härlig röst, snygg stayling och så.
8. Danny - In the club - BÄST! Jäkligt bra drag och bra låt! Klockren att gå till final, självklart.


Deltävling 1's bästa artist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0