Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dag 07 - Min bästavän


Inlägget skrevs : 2011-01-11
Klockan : 21:44:10

Min bästavän heter Charlotta Martinsson. Vi är lika gamla, 14 fyller 15.
Hon är allt. Glad, sprallig, (väldigt humoristisk!), jordnära, världens bästa tjej & vän. Vi har varit bästa vänner sen vi gick i 2:an. (Vi har gått i samma klass sen f:an/0:an, och gör det än idag). En dag utan henne i skolan blir inte som det brukar vara, ska vara. Även fast vi inte ses så ofta på fritiden, så vet jag att hon alltid finns där. Men det är ju saker med skolan och annat som faktiskt ibland/ofta måste gå före vänner. Men det spelar ingen roll, för vi är tillsammans i vått & torrt. Ni skulle bara veta hur hon är.. Ni skulle bara känna henne. Alla ska ha en vän som henne, för hon är den bästa. Och den man verkligen kan lita på och räkna med. Man har alltid lika kul med henne. Vi tillsammans är som två nötter. Haha, tänker väldigt roligt och konstigt.. Ibland! Men det är vi. Och alla som känner oss och står oss nära/umgås med oss, vet att vi är såna och det är så vi också ska vara. Vi är rätt lika helt enkelt. Sist men inte minst så vill jag bara säga att jag älskar dig, och det sista jag vill är att förlora dig som vän för du betyder för mycket för mig för att göra de. Men det kommer aldrig att hända!
Puss, du är bäst! :) ♥


Sommaren 2010

Hösten 2010


Kommentarer
Postat av: elvira fucking lindén

sv;love you

2011-01-11 @ 22:02:50
Postat av: Alexandra

söta ni är :)

2011-01-12 @ 15:28:40
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

fräääsig blogg!:)

hur är läget?:)

2011-01-12 @ 17:08:55
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Claudia

Sv: inte så mycket, ska väl snart ta fram böckerna och börja plugga, själv då? :)

2011-01-12 @ 17:21:00
URL: http://claudiamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0