Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dag 14 - Mina drömmar


Inlägget skrevs : 2011-01-21
Klockan : 22:37:07

Sen jag var ungefär 10-11 år (skulle jag tippa på) så har jag velat bli artist. I sexan skrev jag en egen låt som jag också spelade in, just dig hette den. Den var mitt allt då typ. Haha, nejdå men det var sjukt kul att få spela in en egen låt! Efter de så började jag skriva en massa låtar, och några andra som jag prövade på att spela in, men som det sen inte blev något av. I alla fall så är min dröm fortfarande att bli artist. Jag vill stå på scen och framföra något som jag är bra på, något som jag älskar och vill hålla på med. Sen vet jag inte hur långt jag kommer gå i musikbranschen, men det visar sig. Först kommer jag gå en musiklinje på gymnasie, sen så får vi se vart det leder. Om det leder dit jag vill att det ska, så kommer jag nog söka till musikhögskolan i Stockholm och studera där. Om jag vill hålla på med musik fortfarande vill säga, men det hoppas jag. :) Musik är min dröm!


Btw, så kommer det i vår spelas in en ny låt (ingen egen skriven utan en cover).
Var ett tag sen jag gjorde de, och känner att jag vill ha någon ny att kunna sikta lite med om ni förstår hihi.
Kan inte säga när den kommer, men i vår! :)


Kommentarer
Postat av: emma

vabra, toppen med mig

2011-01-21 @ 23:04:33
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0