Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Förbannade knä..


Inlägget skrevs : 2011-01-17
Klockan : 16:52:36
En ny vecka och en ny måndag. Denna dag i skolan var rätt så.. Seg. (Som inte måndagar vanligtvis brukar vara). Hade bara en massa lektioner där vi skulle sitta och lyssna och skriva, och det blev väldigt tröttsamt i längden så man blev rätt trött. Men såna lektioner kommer väl också lite här & där. Slutade vid ungefär 14. Satt kvar lite i skolan, men gick hem efter nån kvart. Det roligaste var inte att gå hem idag, för mitt knä är inte det bästa just nu.. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde på matchen i lördags, men jag ramlade (fastnade eller nåt sånt tror jag det var) och "gled fram" på golvet och då bränner man ju sig som ni kanske vet. Men att jag skulle få såhär ont kände jag inte då och trodde jag inte. Men tydligen så slog jag väl i mitt knä på nåt ställe. "/ Mina båda knän är rätt så känsliga, har råkat ut för mycket med dem om jag säger så hehe. Dom är inte så jättesnygga heller! Menmen, inget att göra åt. I alla fall så har jag väldigt ont och har svårt att stödja mig på det. Så för mig blir det ingen träning ikväll, men åker dit och ser vad dom gör och om det är något jag kan vara med på.

Nu ska jag titta på film tror jag, vi hörs senare ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv;tack så jätte mycket!:D



jo allt är bara bra,hur är det själv?:)

2011-01-17 @ 17:00:16
URL: http://ettendaandetag.blogg.se/
Postat av: Shorty&myzan

hoppas ditt knä blir bättre :(

2011-01-17 @ 17:00:25
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är bara bra med mig :)

Gjort idag då ? :)



btw, Vad skulle du vilja ha som pris i en blogg-tävling, smycken, smink, parfym, presentkort, bodylotions? Nu håller jag på att bestämma vad jag ska ha som pris i min tävling (om det blir av), komentera vad just DU vill ha som pris, vem vet det kanske blir det! :)

2011-01-17 @ 18:06:31
URL: http://chococolate.webblogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: tack desamma :D

2011-01-17 @ 19:44:20
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0