Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Slut på lovet, buhu


Inlägget skrevs : 2011-01-09
Klockan : 18:24:18
Det var riktigt skönt och fräscht att sola! Nu är man lite brunare än vad man var innan, och man känner sig som sagt fräsch. :) Jossis och hennes mamma kommer och hämtar mig om en liten stund för att släppa av mig och Jossis uppe vid ishockeyhallen och titta på match. Najs! Kommer hem vid nio skulle jag tippa på. Då blir det Morden i Midsumer, sen sova, så vi hörs igen efter skolan imorgon! Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: ' CAROLINE

Svar; Jag köpte den på frisörsalongen för ca ett år sedan, den är alltså ganska gammal. Men tror att den finns kvar att köpa på salonger och sånna ställen :) <3

2011-01-09 @ 18:36:42
URL: http://ensomcaroline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0