Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sluta aldrig kämpa, för alla kan.


Inlägget skrevs : 2011-01-18
Klockan : 17:42:19
Hej allesammans!
Det rullade på i skolan. En rätt så tråkig dag har det varit faktiskt.. Men jag klarade mig finfint. Haha. Men fick reda på vad jag fick på matteprovet som vi gjorde förra veckan, och gissa vad, jag fick VG! På detta svåra kapitel som jag har slitit med så mycket & hårt.. Att jag skulle få VG trodde jag faktiskt inte. G visste jag att jag skulle få, men max G+ trodde jag.. Så detta är över förväntan och väldigt roligt såklart! Men ni ser.. När man har slitit för något så hårt, så visar det sig också att man har gjort det och att man förtjänar det. Var 13 över G och 10 ifrån alla rätt. Rätt så stolt Julia här! (y) Hihi. När vi sen slutade, efter matten vid kvart över tre, så gick jag hemåt. Hade/Har lättare att gå idag, för har inte lika ont längre i knät. Det känns, men hoppas att det börjar gå över, det mesta i alla fall. Har ni haft en bra skoldag?

Nu ska jag titta klart på Johan Falk filmen som jag aldrig hann se klart på igår.
Sen blir det nog mat här om en stund. Pasta med sås tror jag det blir, gottigt!
Vi hörs om ett tag igen. :)

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis™

sv: jahhp! men e fortfarande sjuk idag..



själv då?

2011-01-18 @ 17:53:38
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis™

sv: Okej!

Tack hehe<3

2011-01-18 @ 17:56:10
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

svjapp :)

sjdå?

2011-01-18 @ 19:46:17
URL: http://bloggamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0