Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vill inte bli sjuk!!!


Inlägget skrevs : 2011-01-31
Klockan : 18:17:13
Jättekul att man "kanske" är sjuk.. :( Jag skrev ju imorse att jag hade ont i halsen osv, och det hade jag även mestadels utav dagen. Men jag gick aldrig hem. Ville vara kvar i skolan, (ja faktiskt)! Vi fick inställd sista lektion, så det var dock skönt för mig. Men att gå hem var ju inte det roligaste.. Det blåse som tusan, mina ben typ vek sig hela tiden ? Och det är en del uppförsbackar hem till mig. Så not good today! När jag kom hem så tog jag en risifrutti och juice och slog på tv;n. Efter en halvtimma la jag mig ner i soffan och somnade. Grejen var den att jag skakade i hela kroppen! Det var ju inte kallt precis, men det skakade faktiskt i hela kroppen. Jätteobehagligt! Jag kände på mig i pannan, var väldigt varm. Gick och tog tempern (som inte gick för jag fattade inte..). När jag ställde mig upp så var hela jag spagetti. Jag gick och "vinglade" hela, hela tiden. Jag orkar ju liksom inte ens stå upp, så det var bara att krypa ner under täcket igen. Usch säger jag! :( Ska ta tempern när mamma kommer hem. Hon kan väl i alla fall den där manicken, haha.
HEJSVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0