Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

VINST!


Inlägget skrevs : 2011-01-29
Klockan : 19:16:45
Känns förhärligt! Äntligen fick vi till en vinst! 2-1 till oss. Inte nåt märkvärdigt, men det är fortfarande en vinst och det är de som räknas! Hoppas vi kan kämpa lika mycket som vi gjorde denna match, kommande matcher, så kommer vi kanske ta några till lag. För det är inte omöjligt. Absolut inte. Vi vann idag för att vi kämpade på, vi gav oss inte. Inte förens slutsignalen i tredje och sista gick. Det var inte för att vi var bättre än dom, för det var vi inte. Men som sagt, vi kämpade! Och det kanske inte dom gjorde lika mycket.. I alla fall inte tillräckligt mycket för att slå oss! ;) Hähä. En fin "hamburgare" gjorde jag, cilla och tea också.. Haha fyfan. Vi ramlade på varandra, alla tre. Vi fattade ingenting, vi visste knappt hur det gick till. Men en sak var säker, och det var att dessa skott skulle inte få träffa mål! Och det gjorde det inte heller. Vi täckte bort det! Och det var de som räknades. Det var en utav gångerna då vi absolut inte gav oss. Vi tillochmed la oss ner på varandra.. Helt otroligt, hahaha. Snyggt var det! (:s) Så bra jobbat brudar! We keep it up! ♥

Nu ska jag käka. Sen blir det en hemmakväll med pappa och bror, ska titta på film och lite sånt!
Hoppas ni har haft en bra lördag och får en bra kväll. :)
Kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0