Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Gitarr är kärlek


Inlägget skrevs : 2011-06-11
Klockan : 13:48:06
Åh vad jag saknar min gitarr just nu! Den är hemma hos mamma. Tog aldrig med den till pappa för jag visste att denna vecka skulle bli rätt stressig och jag skulle inte ha så mycket tid över till gitarren. Men så glömde jag ju bort att jag fick sommarlov i torsdags.. Så jag har allt haft lite tid över. Men imorrn åker jag till mamma så då ska det spelas! Det är livet. Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Kimmey :)

Gitarrer är fina :)

2011-06-11 @ 23:25:49
URL: http://bimbolie.blogg.se/
Postat av: lovisa

tack deamma.D

2011-06-12 @ 16:05:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0