Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jag blir GALEN på dettaaaaaaa


Inlägget skrevs : 2011-03-23
Klockan : 21:06:13
Nu har man feber då också. 38,6 stod den på. Fan, om man avrundar så blir det ju 39?! (Haha :(). Jag trodde att jag började bli bättre nu, men nehe då ska jag få jädra feber. Jag kände det nästan på mig, för jag började skaka nu ikväll och frös som bara den, och det brukar man göra när man har feber. Så det finns väl inte så mycket att göra.. Vila, vila, vila. Ska ju till Örebro imorgon som planerat, så vi får se hur det blir med de. Om jag har feber när jag vaknar så kan jag inte åka, så jag ber till gud för första och sista gången att jag inte har det!!

Men jag hoppas att ni mår bra! Jobbigt att ni får läsa om allt mitt elände som jag har nu.. :/ Men jag tycker det är bättre att blogga än att inte göra det.. Eller? Aja. Puss på er, kommer igång mera snart!

Kommentarer
Postat av: evelina

vill du vara med och tävla i dagens blogg? gå då in och anmäl dig på min blogg & ta chansen få läsare på köpet :-)

2011-03-24 @ 00:54:54
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/
Postat av: emma

Ja, gör det! :D TACK!

Det är skönt i början, sen blir det ju bara mer och mer långtråkigt osv. :) <3

2011-03-24 @ 08:52:20
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0