Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Life is hard sometimes


Inlägget skrevs : 2011-03-22
Klockan : 08:56:49
Godmorgon! Det blev för mig att stanna hemma idag med. Är inte bra än. Hostar, snorar och har huvudvärk. Igår kväll höll jag på att bli galen på mitt huvud. Det kändes som att det skulle sprängas vilken sekund som helst. Och det var då jag skulle försöka sova, klockan var runt elva-tolv. Men jag fick sätta på en film och titta lite på den en stund. Sen släckte jag och skulle försöka sova, men nej det gick ju inte. Så jag låg vaken till ungefär två innan jag somnade. Och så vaknar jag så här tidigt... Det är ju typiskt! Aja. That's life.

Ha en bra dag mina vänner!




Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Tack :) Hur mår du idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-22 @ 12:16:28
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0