Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Skön torsdag


Inlägget skrevs : 2011-03-10
Klockan : 17:03:05
Hallå på er! Min torsdag har varit mycket bra. Skön dag, lektionerna har varit helt ok. Ja, allt har rullat på bra helt enkelt. :) Med tanke också att det är fredag imorgon, vilket betyder helg! Igen, fort går det, vilket är mycket bra. Efter skolan så gick jag och Linn till hotellet och frågade om praoplats till mig. Det var bara en vaktmästare där då, så han sa att jag skulle komma tillbaka imorgon innan 15 då dom som jobbar är där, så jag går dit imorgon igen. Hoppas att dom tar emot mig! Annars vet jag inte vart jag ska praoa.. Menmen, det fixar sig väl isånafall. Efter de så gick jag hem. Har inte gjort speciellt mycket.. Ätit, tittat lite på tv, pluggat geografi. Har prov imorgon. Ska kunna 23 länder i Asien + städer och 24 länder i Afrika + städer. Känner att jag inte kan Afrika lika bra som jag kan Asien, så jag tror att jag får plugga lite mer på Afrika. Men pappa får förhöra mig sen. Går nog bra! Idag gjorde jag klart mitt matteprov också. Och vet ni, jag fick VG+! Bara 8 poäng ifrån alla rätt. Blev väldigt glad och lite häpen, procent och bråk är ju inte mitt bästa. Men det visade sig att jag även kan det tillräckligt bra! Kul! :) Nu ska jag spela lite gitarr, ska på lektion ikväll vid 19. Så tänkte köra igenom lite! Vi hörs senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: SOFIAS

jag kikade in och önskar en fortsatt trevlig dag!:)

2011-03-10 @ 17:46:43
URL: http://sofias.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0