Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Semeldagen och internationella kvinnodagen


Inlägget skrevs : 2011-03-08
Klockan : 20:52:45
Hej alla fina! :) Har varit med Elvira hela eftermiddagen, så har liksom inte haft tid till att sitta vid datorn. Mer än att vi har kollat lite på facebook och så, hihi. I alla fall. Hade matteprov sista lektion, det gick bra faktiskt! Har 3 tal kvar att göra, så ska fortsätta med provet på torsdag. Men tror och hoppas att jag kan få på ett VG. När vi slutade vid kvart över tre så gick Elvira och jag till Nöjes och köpte godis till henne och sen ner till Konsum och köpte varsin semla. Dom var "tyvärr" äckliga.. Bror fick halva min. Lyckades i alla fall trycka i mig ena halvan, men så god var den inte haha.. Men pappa har köpt hem två stycken till bror och mig, så ska la trycka i mig en här om en stund som förhoppningsvis är lite godare också. ;) Är ju semeldagen! Har ni ätit någon semla? Och det är ju faktiskt internationella kvinnodagen idag med! Hahah. Har ni känt er extra kvinnliga? Det har jag, väldigt sexig! Hahaha. Sorry, drar det jag har sagt i skolan här på bloggen med.. Opps, men man ska ju vara ärlig! Aja skit e samma nu. Men Elviris och jag har inte så gjort så mycket i alla fall. Tagit det chill i soffan, varit ute på en liten promenad i det sköna vädret (dock lite kallt fortfarande, men snön smälter och man känner att våren är på väg!!). Hoppas ni har haft en bra tisdag, nu ska jag titta på tv och lite sånt. Kramis!


En bild på Lotta och mig från idag

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

allt bra idag ? :)

2011-03-08 @ 23:40:22
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Min tisdag har varit bra, hur var din? :)

Jag åt ingen semla jag, gillar inte det! och vad tur för dig att det går bra i matten, jag hänger verkligen inte med. Har noll koll du kanske har några bra matte tips? :D

2011-03-09 @ 00:22:59
URL: http://ellinorsarapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0