Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vad tyckte ni? (Hoppas ni är på min sida..)


Inlägget skrevs : 2011-03-12
Klockan : 23:04:48
Årets melodifestival vann's av helt fel person, enligt mig. Jag har aldrig tyckt om Eric Saade sådär jättemycket.. Han har alltid bara varit helt "ok bra" för mig. Nu när han var med och ställde upp i Sveriges största musiktävling så blev han ännu dåligare i mina ögon. Hans låt är väldigt dålig, hans röst är pipig. Om vi ens tar oss vidare i kvalet till Eurovision så säger jag: Grattis! Lycka till Sverige! :) Mig kommer ni i alla fall inte ha stöd av, men det spelar väl ingen roll. Det är som det är, blir aldrig som man har tänkt sig. Oftast inte i alla fall.

Elvira kom hem till mig förut ikväll. Hon ville inte sova själv hemma, så hon frågade om hon fick slagga hos mig och självklart gick det bra! Hon ligger redan i sängen nu och halvsover, medans jag sitter här. Hon är trött och jag är pigg. Ja.. Så kan det va. ;) Får väl se när jag somnar. Blir nog inte än på ett tag, men!
Hoppas ni har haft en bra kväll. Vi hörs imorgon nån gång under dagen, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0