Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

I could save you from the deepest dark if you only let me to


Inlägget skrevs : 2011-11-04
Klockan : 19:48:38

My look today.

Nu har jag precis ätit middag med mamma och bror. En hel del prat om gymnasiet blev det. Det är ju snart dags att välja, bara tre månader kvar! Shit ja.. Men jag är säker så för mig är det inga problem! Snart börjar Idol, om sisådär 10 min. Ikväll ska idolerna sjunga sina låtar som dom sjöng på audition. Det ska bli spännande. Min favorit redan innan jag ens har sett henne ikväll är solklart Moa. Vem/Vilka hejar ni på?

Kommentarer
Postat av: ' Saveu - Music & Chaos, It's life

tkr också diss, han har bara utseendet haha

2011-11-04 @ 22:47:24
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0